Job 54 van 191


Report this listing

Solliciteren



Planner


Functie

Een efficiënte planning voorzien is voor jou peanuts? Het organiseren en coördineren van expeditie en verzending zijn jouw favoriete bezigheden? Je weet altijd verbeteringen en optimalisaties te vinden van het logistieke proces?

We want you!  Voor een bedrijf in Lommel zijn we op zoek naar een Coördinator logistiek & planning (m/v/x).

Wat ga je doen?

  • Planning | Je voorziet een correcte en tijdige planning op basis van de behoefte van de klant. Denk hierbij aan het opmaken van de productieplanning, het aanleveren van productielijsten, het bewaken van de vooruitgang, het bijsturen van de planning, ...
  • Communicatie| Je verzorgt een correcte en pro-actieve informatie uitwisseling. Dit doe je door rapportages, signaleren van problemen, analyseren van transportbehoeftes, samenwerking met aankoop en verkoop, ...
  • Coachen en leidinggeven | Je stuurt 3 medewerkers aan zodat zij hun doelstellingen kunnen realiseren. Je houdt iedereen gemotiveerd en bewaakt de continuïteit van het werk.
  • Facturatie| Nakijken facturen van transporteurs, de eerste prijsonderhandlingen opvolgen
  • Wetgeving| Opvolgen reglementering rond CO2-uitstoot, wegverkeer...

Jouw profiel

Ben jij onze ideale kandidaat?

  • Je beschikt over een Bachelorsdiploma of gelijkgesteld door ervaring in een soortgelijke functie
  • Minimaal vijf jaar ervaring met planning of logistiek? Check!
  • Een echte polyglot? Je hebt een goede kennis van Nederlands en Engels. Frans & Duits zijn een plus.
  • Je kent MS Office en Excel als geen ander.
  • Kennis van Dynamics AX is een plus
  • Het beheer van product-, goederen- of grondstofvoorraden organiseren of controleren (codering, rotatie, ...)
  • Prestatiegegevens van het personeel verzamelen (verlof, onderbrekingen wegens ziekte, uuroverzichten, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
  • De bevoorrading organiseren en beheren (controle en opvolging van het verbruik, bestellingen, ...)
  • De opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Afwijkingen vaststellen
  • De internationale logistieke activiteiten opvolgen
  • Betalingen, klachten en terugzendingen opvolgen
  • De verdeling van de opslagplaatsen op de site organiseren en het beheer opvolgen
  • De activiteit van de heftruckchauffeurs, voorbereiders van orders, ..., plannen volgens de behandelingsvolgorde van de orders
  • Interne of externe klanten informeren over de behandeling en opvolging van orders
  • Het onderhoud van een opslagzone en het materieel controleren
  • Bevoorradingsbehoeften bepalen en bestellingen uitvoeren
  • De ontvangst van bestellingen controleren
    De behandelingsvolgorde bepalen
  • De logistieke activiteiten bij ontvangst, verzending en levering coördineren en controleren

Aanbod

Bedrijfsinfo

Klaar om eraan te beginnen? Solliciteer dan meteen via de knop 'solliciteer nu' of door je cv te bezorgen via pelt@unique.be


Als planner kom je terecht in een groeiend bedrijf waar mogelijkheid tot groei ontwikkeling is. What's in it for you?

  • Een voltijdse uitdaging in daguren
  • Verloning op basis van kennis en ervaring (€2800 - €4000)
  • Extralegale voordelen zoals: maaltijdcheques, woonwerkvergoeding, groepsverzekering, ...
  • Extra vakantie | Je werkt nl. 39u10 per week wat zorgt voor 7 ADV-dagen.
  • Een contract bij onze klant na een geslaagde uitzendperiode via Unique
  • Naast je team van drie krijg je er nog veel meer fijne collega's gratis bij!

Heeft deze job je interesse gewekt? Bezorg ons je CV op Pelt@unique.be

Solliciteren

Unique Pelt
+32 (0)11 28 62 30

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht